tisdag 24 september 2013

Favoritböcker

Jag vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Jag lovar att skriva ett långt välformulerat inlägg så fort jag hinner. Men här ska ni få en lista med superbra böcker i blandade kategorier och åldersgrupper.

Jag nuförtiden

  • Vampire Academy
  • De utvalda
  • Temeraire
  • Berörarna
  • Artemis Fowl
  • Harry Potter
  • Phantom Valley
  • Hungerspelen
  • Genom dina ögon
  • De tre musketörerna
  • Greven av Monte Christo
  • Legenden om Kråkan
  • Spejarens lärling
  • Bläckhjärta
  • Gone
  • Arn
  • Stravaganza
  • Alex Rider
  • Afrodite och döden
  • Tvillingarna Thornthwaites testamente
  • Narnia
  • Cherub
  • Eragon
  • Percy Jackson
  • Nyckelväktarna
  • Den yngste tempelriddaren
  • Ringarnas herre

Och just nu är jag väldigt sugen på att testa läsa lite Sherlock Holmes. Så det hoppas jag kunna skriva om så småningom.



Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar