söndag 2 juni 2013

Topplista: Böcker jag läst och böcker jag vill läsa

Hej! Ett kort inlägg bara. Annars finns det en risk för att jag somnar...
Det här är en lista på mina favoritböcker just nu och en på de böcker jag ser fram emot att läsa i sommar. Just det. Jag fick sommarlov idag. :D

Böcker jag läst och älskar (favoritböcker):

Vampire Academy-serien - Richelle Mead
Hungerspelen - Suzanne Collins
Genom dina ögon - Stephenie Meyer
Alex Rider-serien - Anthony Horowitz
De utvalda - Kristin Cashore
Spejarens lärling - John Flanagan
De fem utvalda - Anthony Horowitz
Stolthet och fördom - Jane Austen
Spegeln sprack från kant till kant - Agatha Christie
Arn - Jan Guillou

Böcker jag vill läsa:

Brotherband-serien - John Flanagan
Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl
Gästspel av vampyr - Suzy McKee Charnas
Slumdog millionaire : vem vill bli miljardär? - Vikas Swarup
Adrian Plass' he(m)liga dagbok - Adrian Plass
Elfenbenshjärtat - Anna Tikum

Sådär. Helt uppriktigt och brutalt...
Idag fick jag och Atte och alla andra nior våra avgångsbetyg och lämnade Sursik skola för sista gången som elever. Det var riktigt sorgligt faktiskt. Men det kommer bli skönt med sommarlov.

Jag, när jag skriver blogginlägg mitt i natten

Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar