torsdag 2 oktober 2014

5 snabba boktips! :D

Nu när jag studerar i Vasa har jag då självklart skaffat mig ett bibba kort till biblioteket här. Och oj så många böcker, och finns så stort urval. Så här kommer 5 snabba boktips! :D


1. Warriors, Into the Wild av Erin Hunter


En bok jag just nu håller på att läsa på engelska. Det intressanta med den är att den handlar om katter. Ingen typisk djurbok utan spännande och läsvärd. Finns tyvärr bara på engelska och finska vad jag vet.

2. Vampyraterna, Havets demoner av Justin Somper.
Året är 2505 och piraterna möter vampyerna. En spännande bok som jag kommer så småningom. 

3. Drakens öga, av Dugald A.Steer 
 Det hemliga och uråldriga drakologsällskapet bjuder in dig på ett eldsprutande äventyr.

4.  Legionärern, av Simon Scarrow
Samma författare till Sparatcus son och hoppas de är lika bra. En serie på 11 delar.

5. Det handlar om dig, av Sandra Beijer.

// Atte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar