onsdag 30 september 2015

Nora Roberts

Jag satt precis och skrev mina 10 i topp inlägget när jag insåg hur mycket jag gillar Nora Roberts böcker. Har läst c. 3 stycken av dem och har planer på att läsa flera. Speciellt serien klanen MacGregor drömmer jag just nu om att äga hela serien där det finns 11 böcker och har läst Handen på hjärtat som är den 2:a boken och Vägen till altaret som är den 6:e. Och just nu har jag ögonen på Gyllene band som nästa. 

Men lite info om Nora Roberts:

Nora föddes i Silver Spring Maryland år 1950 den 10 oktober. Hon började skriva under en snöstorm för att underhålla sig själv och efter det insåg hon att det är detta hon vill göra. 

Nora har skrivit massor av böcker och inriktar sig speciellt till genren romantik. Så gillar man sådana böcker är dessa verkligen att rekommendera.

// Atte



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar