onsdag 30 september 2015

10 i topp hösten 2015!

Sommaren är över och hösten är nu här!
Ska räkna upp mina 10 i topp böcker.


1. Augustiminnen, av Sarah Lean

Denna bok fångad mig. Hela ämnet i boken berörde mig och jag fick denna wow känsla.
Författaren har ett jättebra skrivsätt och lättläst.











2. Vägen till altaret, av Nora Roberts

Har gillat alla böcker av Nora Roberts hittills, speciellt de med serien Klanen McGregor. Vill man läsa en romantikbok eller bokserie är det absolut denna jag föreslår.






3 Handen på hjärtat av Nora Roberts











4. Medan mamma sover, av Ingrid Olsson

5. Pirater, av Celia Rees

6. Warriors - Into the wild, av Erin Hunter

7. Hata Romeo, av Rachel Wing

8, Peter Pan in Scarlet, - av Geraldine McCaughrean

9. Som om jag vore fantastisk, av Sofia Nordin

10. Ingo, av Helena Dunmore 

// Atte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar