måndag 22 april 2013

Första inlägget!

Bella

Jag heter Gabriella och är sexton år gammal. Jag bor i Pedersöre med mina föräldrar, min lillasyster och två katter. Min fritid räcker inte till för allt jag skulle vilja syssla med, men just nu spelar jag fotboll, ritar, skriver och läser, misshandlar min gitarr med enkla accord och allas öron med min halvbra sångröst, umgås med vänner, sjunger i kör och försöker klara av skolarbetet.

Jag läser mest fantasy, sällan utan kärlek och sällan utan action. Jag är beroende av bra historier. Dit räknar jag förutom böcker också filmer, TV-serier och fanfiction.


Atte

Jag heter Astrid då och är 15 år just nu blir 16 till hösten. Kommer också från Pedersöre från en liten by som heter Lappfors, bor med mina föräldrar, två äldre bröder och en lillasyster. Har också tre katter. På fritiden sysslar jag mest med hästar, har ridit i fem år och hållit på med ponny-agility och Nh träning i 2 år.   Spelar piano, skidar och åker slalom.

 Gillar att skriva, läsa, rita, se på film och ha det roligt med mina vänner.
Läser också en hel del fantasy men gillar att läsa alla olika böcker.


Hoppas du gillar vår blogg! M.v.h Bella och Atte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar